Levering & Annulering

Alle boekingen gemaakt via dingenomtedoen.nl zijn onderworpen aan de wetgeving van Turkse reisbureaus (wet nr: 1618) en de consumentenbeschermingswet (wet nr: 4077), die onlangs belangrijke wijzigingen heeft ondergaan om te harmoniseren met de wetgeving inzake consumentenrechten van de Europese Unie.

1. UW RESERVERING MAKEN

De eerstgenoemde persoon op de boeking (de “partijleider”) moet geautoriseerd zijn om de boeking te maken op basis van deze boekingsvoorwaarden door alle op de boeking genoemde personen en door hun ouder of voogd voor alle feestleden die jonger zijn dan 18 jaar wanneer de boeking is gemaakt. Door de boeking bij ons in te dienen, bevestigt de groepsleider dat hij/zij daartoe bevoegd is. De partijleider is verantwoordelijk voor het doen van alle aan ons verschuldigde betalingen. De groepsleider moet ouder zijn dan 18 jaar wanneer de boeking wordt gemaakt.

2. BETALING

Wat de betaling betreft, incasseren we betalingen online op het moment van boeking of op de tourdag. Betalingen bij aankomst zijn inclusief btw.

3. RESERVERINGSBEVESTIGING

Afhankelijk van de beschikbaarheid van de door u gekozen arrangementen en ontvangst van alle toepasselijke betalingen, zullen wij uw boeking bevestigen door een bevestigingsmail en factuur te sturen. Deze factuur wordt naar de partijleider gestuurd. Controleer deze factuur zorgvuldig zodra u deze ontvangt. Neem onmiddellijk contact met ons op als informatie op de bevestiging of enig ander document onjuist of onvolledig blijkt te zijn, aangezien het mogelijk is om later geen wijzigingen aan te brengen.

4. WEBSITE PRIJZEN

Houd er rekening mee dat er af en toe wijzigingen en fouten optreden. U dient de prijs van de door u gekozen arrangementen te controleren op het moment van boeking. De prijzen op onze website veranderen van tijd tot tijd als gevolg van bewegingen in wisselkoersen en andere factoren. Onder voorbehoud van de correctie van fouten, garanderen wij echter dat de prijs op uw boekingsbevestiging niet zal veranderen, tenzij u een wijziging aanbrengt in de boekingsdetails.

5. SPECIALE VERZOEKEN

Als u een speciaal verzoek heeft, dient u dit tijdens het reserveren aan ons door te geven. Hoewel we ons best zullen doen om redelijke verzoeken door te geven aan de betreffende leverancier, kunnen we helaas niet garanderen dat aan elk verzoek wordt voldaan. Bevestiging dat een speciaal verzoek is genoteerd of doorgegeven aan de leverancier of het opnemen van het speciale verzoek op uw bevestigingsfactuur of andere documentatie is geen bevestiging dat aan het verzoek zal worden voldaan. Tenzij en totdat specifiek bevestigd, zijn alle speciale verzoeken onderhevig aan beschikbaarheid. Voor uw eigen veiligheid dient u een schriftelijke bevestiging te krijgen dat aan een speciaal verzoek zal worden voldaan (indien dit mogelijk is) wanneer dit voor u van belang is.

Als u of een lid van uw gezelschap een medische aandoening of handicap heeft die van invloed kan zijn op uw arrangementen of speciale vereisten heeft als gevolg van een medische aandoening of handicap (inclusief die welke van invloed zijn op het boekingsproces), laat het ons dan weten voordat u uw reservering bevestigt. boeking zodat wij u kunnen helpen bij het beoordelen van de geschiktheid van de arrangementen en/of het maken van de boeking. In ieder geval moet u ons alle details schriftelijk verstrekken op het moment van boeking en bij elke wijziging in de toestand of handicap. U moet ons ook onmiddellijk op de hoogte stellen als zich een medische aandoening of handicap ontwikkelt die van invloed kan zijn op uw arrangementen nadat uw boeking is bevestigd. Als we redelijkerwijs niet in staat zijn om naar behoren aan de specifieke behoeften van de betrokken persoon te voldoen, moeten we ons het recht voorbehouden om hun reservering te weigeren of, als volledige details niet worden gegeven op het moment van boeking of de toestand / handicap zich ontwikkelt na boeking, annuleren wanneer we kennis te nemen van deze details.

6. WIJZIGINGEN EN ANNULERINGEN DOOR U GEMAAKT

Als u uw boeking wilt wijzigen nadat deze is bevestigd, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Houd er rekening mee dat het niet altijd mogelijk is om wijzigingen aan te brengen. U krijgt een aangepast excursieticket (indien van toepassing). Het originele ticket wordt dan ongeldig en moet worden vernietigd. Er vindt geen restitutie plaats als de originele voucher en niet de opnieuw uitgegeven voucher wordt ingewisseld bij de betreffende excursie.

Voor het annuleren van een boeking kunt u telefonisch of per e-mail contact opnemen met ons kantoor. Wij zullen u dan per e-mail een annuleringsfactuur bezorgen. De annulering gaat pas in vanaf de datum waarop wij onze annuleringsfactuur uitreiken. Wijzigingskosten worden bij annulering niet gerestitueerd.

Door u gemaakte annuleringen:

Voor dagtochten:

– Geen restitutie bij annuleringen binnen 24 uur voor de daadwerkelijke vertrektijd van de excursie.

– %50 restitutie voor annuleringen binnen 24 – 72 uur voor de daadwerkelijke vertrektijd van de excursie.

– %100 restitutie voor annuleringen vóór 72 uur voor de daadwerkelijke vertrektijd van de excursie.

Voor pakketreizen:

– Geen restitutie bij annuleringen binnen 48 uur voor de daadwerkelijke vertrektijd van de pakketreis.

– %50 restitutie voor annuleringen vóór 48 uur voor de daadwerkelijke vertrektijd van de pakketreis.

7. WIJZIGINGEN EN ANNULERINGEN DOOR ONS GEMAAKT

In het onwaarschijnlijke geval dat uw arrangementen voor aanvang aanzienlijk worden gewijzigd of geannuleerd door ons en er is tijd om dit te doen, bieden wij u de keuze uit de volgende opties: (1) de wijziging accepteren (voor significante wijzigingen) of (2) koop alternatieve vergelijkbare arrangementen van ons of (3) annuleer uw boeking in welk geval u een volledige terugbetaling ontvangt van alle gelden die u voor de excursie hebt betaald en niet meer.

We doen ons best om onze diensten te organiseren zoals ze worden beschreven op onze website, maar dingenomtedoen.nl aanvaardt geen verantwoordelijkheid voor elk detail van de excursies en behoudt zich het recht voor om alle of een deel van excursies te annuleren of te wijzigen zonder voorafgaande kennisgeving .

De hierboven uiteengezette opties vertegenwoordigen de volledige omvang van onze aansprakelijkheid jegens u in het geval van een belangrijke wijziging of annulering van uw regelingen.

8. KLACHTEN

Mocht u onverhoopt een probleem of geschil hebben met een excursie, neem dan contact met ons op via e-mail: info@dingenomtedoen.nl of bel de operations manager op: +90-544-646-20-84.
Het geluk van onze klanten is een van onze prioriteiten en we zullen ons best doen om het probleem op te lossen.

Elke claim of elk geschil dat niet in der minne kan worden opgelost, wordt beslecht in overeenstemming met de wetten van het regerende land waarin de excursie plaatsvond. Door een excursie te boeken, stemt u ermee in zich te onderwerpen aan deze jurisdictie.